CSIRTCV

Está usted visitando una publicación en la hemeroteca de CSIRT-CV.
Para acceder al portal y contenido actual, visite https://www.csirtcv.gva.es

22/06/2011

Una avaria de Movistar deixa sense ADSL a clients de tota Espanya

Twitter 2 L'empresa insisteix en el fet que la desconnexió va ser inferior a una hora.

Una caiguda en el servei de connexió a Internet, a través d'ADSL, ha despertat les ires dels seus clients en Twitter. Movistar aclareix que la caiguda del servei va ser intermitent i només entre les nou i quart i les deu del matí. Encara que l'empresa reconeix una «xicoteta incidència», segons el seu servei de comunicació, però mai una "avaria". «Ha estat quelcom d’esporàdic, i molt xicotet, pel que fa a la nostra xarxa», afigen.

Les caigudes s'han registrat inicialment a Madrid, Sevilla, Almeria i Alacant. I després a tota Espanya. Els clients es queixen, sobretot, de falta d'informació o aclariment per la caiguda del servei.

El compte de Movistar en Twitter, que té més de 20.000 seguidors, ha emés un missatge: «La incidència que us afectava en el servei d'ADSL ja està resolta. Disculpeu les molèsties». Encara que els clients es continuen queixant de deficiències en el servei després de l'hora indicada per l'empresa.

«Seguim sense #adsl de #movistar, diuen des d'atenció al client que en un parell d'hores. A veure si és veritat", publica un usuari en el servei de missatgeria, passades les deu del matí.

Al marge del problema amb l'ADSL, hi ha usuaris que reporten dificultats per a fer crides de veu: «Movistar l’informa que en aquest moment hi hi ha sobrecàrrega en la xarxa. Us preguem que torne a marcar en uns minuts», en el segle XXI, afigen.

En la pàgina d'informació al consumidor de la Junta d'Andalusia, Consumo Responde, s'indica el procediment que s'ha de seguir per a reclamar, en cas de no tindre accés a Internet en els termes en què es va contractar.

Font: El País

CSIRT-CV