Está usted visitando una publicación en la hemeroteca de CSIRT-CV.
Para acceder al portal y contenido actual, visite https://www.csirtcv.gva.es
27/11/2014
A Twitter li interessa saber què fan els seus usuaris fora del niu de l'ocell més conegut de tot internet. Ja no es tracta de conéixer què tuitegen, des d’on, quan, o com escriuen cada un dels 140 caràcters. I és que la xarxa social ha anunciat este dimecres que començarà a monitoritzar la resta d’aplicacions que l’usuari té instal·lades en el seu dispositiu mòbil.
El fi d’esta controvertida pràctica, ja realitzada per altres plataformes de caràcter gratuït que viuen de les dades de la seua comunitat i de la publicitat, no és un altre que poder segmentar encara més els anuncis que mostra.
Per mitjà del seguiment de les app que es descarreguen, se'n pot conéixer més sobre els gustos i les preferències del consumidor i es pot crear publicitat més ajustada al seu perfil, per la qual cosa el seu augmenta.
Poden continuar llegint esta notícia en l'enllaç original.