Está usted visitando una publicación en la hemeroteca de CSIRT-CV.
Para acceder al portal y contenido actual, visite https://www.csirtcv.gva.es
25/09/2014
De la mà de Juan Cartagena, José Ignacio Fernández i Borja Martín, este projecte concebut des dels seus inicis amb caràcter internacional, continua creixent i, ara com ara, compta amb més de 4,5 milions d’usuaris.
Perquè Traity es convertira en realitat, estos amics de la infància es van unir en la busca d’un estàndard de reputació en línia, tenint present que la fiabilitat de qui es troba a l’altre costat de la pantalla és un dels majors handicaps que ens trobem a l’hora de comprar, contractar servicis o conéixer persones a través d’Internet.
El mateix Juan Cartagena va viure esta situació en primera persona: “Vaig conéixer la meua nóvia per Internet i, abans de veure’ns per primera vegada, ella no sabia si fiar-se de mi, així que em va buscar en totes les xarxes socials”. Així és com va sorgir la idea de Traity, “vaig pensar que si en el món real no ens fiàvem dels desconeguts, era lògic que en Internet eixe sentiment es multiplicara, així que vaig començar a buscar un sistema que ens permetera ‘conéixer els desconeguts’”.
D’esta manera Traity ens permet comprovar la reputació en línia dels usuaris a través de les opinions positives o negatives que hagen rebut en diferents plataformes, com eBay, Airbnb, Amazon, BlaBlaCar, PayPal, etc. I, per als més incrèduls, Traity inclou una verificació amb test pròpia que permet mesurar les fortaleses i les especificitats de cada persona, sense perdre de vista el factor humà, a través d’una verificació externa basada en les recomanacions dels nostres contactes.
Sens dubte, una excel·lent oportunitat per a tindre més seguretat a l’hora de fer una transacció per la xarxa.