Está usted visitando una publicación en la hemeroteca de CSIRT-CV.
Para acceder al portal y contenido actual, visite https://www.csirtcv.gva.es
30/04/2013
Tot va començar quan la companyia enviava un correu electrònic als seus clients informant-los d’alguns canvis en els seus servicis. Desafortunadament, a la persona encarregada d'enviar la newsletter se li va oblidar utilitzar el camp “còpia oculta” i, en compte d’això, va acabar enviant un correu electrònic massiu a quasi 5.000 persones desvelant els correus electrònics a altres clients. Un error que sol costar car a les empreses que desvelen informació personal dels clients.
No obstant això, la resposta de Pepephone ha sigut professional des del primer moment. Davant de la justa protesta dels clients, l’operadora ha anunciat que es denunciarà a si mateixa per l’error comés.
Amb esta estratègia, la firma s’assegura bona publicitat a través de les xarxes socials i neteja la seua imatge al mateix temps que esmena la fallada. El missatge publicat en Twitter ja ha sigut compartit per més de 700 persones en la xarxa social.