CSIRTCV

Está usted visitando una publicación en la hemeroteca de CSIRT-CV.
Para acceder al portal y contenido actual, visite https://www.csirtcv.gva.es

10/07/2013

Informe Anual "La Societat en red" 2012 edició 2013

Internet El secretari d’Estat de Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació, Víctor Calvo-Sotelo, junt amb el director general de red.es, Borja Adsuara, i el director de l’Observatori Nacional de les Telecomunicacions i de la Societat de la Informació, Pedro Martín Jurado, han presentat l’informe anual “La societat en xarxa” 2012 (edició 2013).

La sexta edició de l’Informe Anual “La societat en xarxa”, elaborat per l’Observatori Nacional de les Telecomunicacions i la Societat de la Informació (ONTSI) de la Secretaria d’Estat de Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació, destaca les conclusions i tendències següents:

L’informe “La societat en xarxa” analitza dades a nivell mundial, europeu, en el cas d’Espanya per llars, empreses, comunitats autònomes... Es tracta de dades contrastades i harmonitzades en un context internacional que ens permeten disposar de mètriques comparatives amb els països del nostre entorn.

Font: CCN-CERT

CSIRT-CV