CSIRTCV

Está usted visitando una publicación en la hemeroteca de CSIRT-CV.
Para acceder al portal y contenido actual, visite https://www.csirtcv.gva.es

11/09/2014

HP trasllada el repte de la seguretat al mon de la impresió

Imagen de la noticia En tan sols dos anys, HP ha renovat tota la seua oferta d’impressió. Així ho ha fet saber la firma que destaca que ha adaptat esta àrea al nou estil de TI. Encara que HP ha innovat en els quatre pilars d’eixe nou estil de TI, ha sigut en la seguretat on ha presentat les principals novetats.

Després d’un passat tortuós, el mercat d’impressió a Espanya sembla que es recupera. Així ho ha fet saber Xavier Regué, director de categoria d’impressió d'HP Espanya, en destacar que esta àrea acumula “tres trimestres consecutius de creixement”. És més, en l’últim trimestre, l’àrea d’impressió làser ha crescut un 6 per cent, quelcom que mostra que al nostre país les empreses “tenen interés a renovar el seu parc”.

El directiu, a més, assegura que la impressió “es mou cap a un entorn híbrid” i recorda que “la impressora no és un producte aïllat” sinó que la seua missió és “resoldre la problemàtica de les empreses”.

Amb este fi en ment, Xavier Regué assegura que, igual que altres àrees d'HP, la impressió “aprofita el nou estil de vida digital”, en què s’engloben les quatre grans tendències del mercat: mobilitat, seguretat, informàtica en núvol i dades massives. Sense cap dubte, una de les àrees en què més hi ha invertit HP és en mobilitat. “En els últims 5 anys hem realitzat un gran esforç en innovació que ha portat que siguem pioners en la impressió mòbil. Hem ampliat la nostra cartera de mobilitat”. Encara que Xavier Regué confirma que conéixer quant s’imprimix des de dispositius mòbils és una tasca difícil, reconeix que “és una de les grans demandes de les empreses”.

Amb la tecnologia Flow “mostrem la nostra aposta per la informàtica en núvol”, mentres que la labor en dades massives s’ha centrat a “facilitar els fluxos de treball”.

 La importància de la seguretat

Però és en l’àrea de seguretat on HP ha presentat les seues novetats. Xavier Regué explica que esta no ha tingut la visibilitat necessària, més en un món on la seguretat s’ha convertit en prioritat. L’objectiu d'HP en este sentit és “simplificar la implantació i el seguiment de la seguretat en la impressió i protegir, d’esta manera, la informació confidencial i les seues xarxes”.

I, per a això acaba d’anunciar el llançament d'HP JetAdvantage, “una nova marca en què agrupem tota la gamma d’impressió de documents i flux de treball d'HP i en la qual s’engloben cada un dels quatre pilars del nou estil de TI”, afirma Javier Martín, responsable de l’àrea d’impressió i consumibles làser en HP Espanya.

Dins d’esta nova marca, HP ha incorporat el Centre de Seguretat d’Impressió i Imatges d'HP, “la qual es convertix en la primera ferramenta de seguretat de seguiment d’impressió”, l’equip HP LaserJet Enterprise Flow MFP sèrie M630, que incorpora més de 200 funcions de seguretat integrat HP JetAdvantage Pull Print. Este servici arribarà l’agost de 2015 amb l’objectiu d’ajudar les PIMES a “previndre l’accés no autoritzat a treballs d’impressió confidencials i a reduir el malgastament derivat de treballs mal impresos o sense reclamar”.

Menció a part per al servici d’assessoria sobre seguretat en la impressió. En fase pilot, HP realitza anàlisi de l’entorn d’impressió, implanta polítiques de seguretat millorades i farà recomanacions sobre solucions per a ajudar a protegir la infraestructura d’impressió.

Javier Martín ha explicat que HP ja té 25 distribuïdors certificats en HP JetAdvatage, i dos més en fase d’obtindre la certificació, amb el que cobrix tota Espanya.

La firma també ha aprofitat per a presentar el model HP Laserjet Pro MFP 225 Sèries, amb el qual “renovem tota la gamma”. Interactuar amb este equip “és molt senzill”, i, en el desenrotllament d'este també s’ha fet insistència en la seguretat. La firma ha volgut remarcar la situació del mercat de multifuncionals làser, el qual ha crescut un 15 per cent. “Nosaltres hem crescut per damunt de la mitjana, hem guanyat quatre punts, i hem passat d’una quota del 12 per cent al 16 per cent, amb la qual cosa en tan sols un any, ens hem posicionat com a líders”.

Font: Dealer World

CSIRT-CV