Está usted visitando una publicación en la hemeroteca de CSIRT-CV.
Para acceder al portal y contenido actual, visite https://www.csirtcv.gva.es
08/07/2011
Però els de Mountain View han fet una recomanació per a les companyies. De moment, se’ls aconsella que no òbriguen cap perfil en Google+, atés que la xarxa social no està optimitzada perquè siga usada per elles.
En una entrada en el bloc oficial de Google+, acompanyada d'un vídeo de YouTube, el productor mànager Java Oestlien assegura que l'equip de Google+ està treballant en «crear una experiència única per als negocis», la qual inclou anàlisis profundes i la capacitat de connectar-se als productes com AdWords. «La forma en què els usuaris es comuniquen entre si és diferent de la forma de comunicar-se amb les marques», sosté Oestlien.
Diverses grans empreses ja s'han unit a Google+, com ara Ford o Breaking News, però la nova experiència Google+ optimitzada per a empreses no estarà disponible fins a «finals d'enguany». No obstant això, l'empresa té la intenció de llançar un «xicotet experiment amb alguns socis de màrqueting»; per tal de posar a prova els comptes orientats a les companyies durant els pròxims mesos.
Podeu ampliar la notícia en este anllaç.