CSIRTCV

Está usted visitando una publicación en la hemeroteca de CSIRT-CV.
Para acceder al portal y contenido actual, visite https://www.csirtcv.gva.es

17/09/2012

GoDaddy anuncia que no va patir cap atac

Ciberataque L’empresa de registre de dominis i servidors en Internet, GoDaddy, ha afirmat que no va patir cap atac informàtic dilluns, sinó que els seus problemes amb el servici van ser causats per problemes interns. La caiguda del web va ser reclamada per un pirata d’Anonymous, en una piulada.

La investigació realitzada per l’empresa conclou que l'error del web va ser causat per problemes interns. En concret, "la interrupció del servici es va deure a una sèrie d’esdeveniments de la xarxa interna que va bloquejar les taules de dades de l’encaminador", segons informen en el seu web.

En este sentit, la companyia nega qualsevol vinculació amb un suposat atac d’un pirata. "La interrupció del servici no va ser causat per influències externes. No era un hack i no va ser un atac de denegació de servici (DDoS)", reiteren en el comunicat que han publicat en la seua pàgina web.

Goddady va patir una caiguda del seu web dilluns passat, que va afectar tant els usuaris que havien comprat un domini, com aquells que tenien allotjat un espai en el seu servidor. Immediatament, el pirata membre d’Anonymous, AnonymousOwn3, va publicar un 'tuit' on s'atribuïa el bloqueig del web.

No obstant això, este usuari no va proporcionar cap motiu o reivindicació pel suposat atac.

Per la seua banda, GoDaddy va enviar ràpidament un missatge de tranquil·litat, on afirmava que cap de les dades personals i laborals dels seus clients havia sigut vulnerades. Esta afirmació se suma a les que ha publicat este dijous a la seua web. Hi assegura que les seues investigacions internes conclouen que el problema es va originar per un error de l’empresa.

Així mateix, GoDaddy ha anunciat que està resolent el problema. "Hem posat en marxa mesures per a evitar que açò torne a ocórrer".

Finalment, Goddady s’ha disculpat per la caiguda del seu servici de dilluns passat. "Demanem disculpes als nostres clients per estos esdeveniments i els donem les gràcies per la seua paciència".

Font: Infobae

CSIRT-CV