Está usted visitando una publicación en la hemeroteca de CSIRT-CV.
Para acceder al portal y contenido actual, visite https://www.csirtcv.gva.es
19/01/2012
Este fenomen que es troba en alça, en el qual els jóvens es burlen dels seus professors i capten les seues consternades reaccions en vídeo amb els seus telèfons mòbils. Un de cada cinc professors ha experimentat personalment o coneix algun professor que ha patit este fenomen”, comentava Testa.
L’informe també revela un sorprenent dada; els jóvens cada vegada més utilitzen les targetes de crèdit dels seus pares per a comprar. En línies generals, quasi el 62% de jóvens en tot el món afirma haver tingut experiències negatives online. I quasi 4 de cada 10 (39%), han tingut greus experiències negatives online, com rebre fotografies inapropiades d’estranys, haver sigut assetjats o haver sigut víctimes del cibercrim.
L’informe també revela que els jóvens actius en xarxes socials obrin més portes a continguts o situacions que poden ser complicades de manejar per ells: el 74% dels jóvens en xarxes socials s’ha vist embolicat en situacions difícils online, comparat amb el 38% d’aquells que es mantenen allunyats de les xarxes socials. Els pares que establixen normes per a l’ús d’Internet, resulten de gran ajuda perquè els jóvens tinguen experiències més positives.
L’informe Norton Online Family revela que el 77% dels pares tenen regles per a l’ús d’Internet per part dels jóvens. D’Aquelles llars en què hi ha normes, els “xiquets bons” que seguixen les regles es mantenen relativament fora de perill amb un 52% que han patit una experiència negativa online, el percentatge s’incrementa al 82% en el cas de què trenquen les regles.