CSIRTCV

Está usted visitando una publicación en la hemeroteca de CSIRT-CV.
Para acceder al portal y contenido actual, visite https://www.csirtcv.gva.es

24/11/2014

6 de cada 10 tendes online no estan preparades per a la campanya de Nadal

Dinero A pesar que el comerç electrònic és una tendència a l’alça, les botigues en línia no estan preparades per a afrontar la campanya de Nadal. Així ho ha fet saber ZeedSecurity, que destaca que més de la mitat tenen problemes de seguretat. S’espera que la facturació del comerç electrònic en Nadal s’incremente en un 25 per cent respecte a 2013.

3.500 milions d’euros, la qual cosa suposa un increment entre un 20 i un 25 per cent en comparació amb les xifres de 2013. Esta és la facturació que s’espera que aconseguisca el comercio electrònic durant la campanya de Nadal, que posa de manifest que el pes del comerç electrònic és cada vegada més important.

És més, si s’atenen a les dades presentades per l’ONTSI (Observatori Nacional de les Telecomunicacions i la Societat de la Informació), la facturació d’este sector va aconseguir l’any passat els 14.600 milions d’euros, un 18 per cent més que en 2012 i les previsions són que este continue creixent.

A pesar d’este bon panorama, Zeedsecurity ha realitzat un estudi que llança, com a principal conclusió, el fet que el 60 per cent de les botigues en línia té algun problema de seguretat. “Això implica que puguen perdre oportunitat de negoci en la campanya d’enguany”, assegura la firma.

És més, l’informe revela que eixos problemes de seguretat afecten més del 10 per cent del tràfic de la web. “Açò es traduïx en clients que volen visitar la botiga en línia amb intenció de compra i, o bé no aconseguixen accedir a ella, o bé detecten problemes durant la transacció que els fa desistir”, explica Zeedsecurity que continua assenyalant que “esta falta de tràfic en una botiga en línia genera una pèrdua d’oportunitat de negoci entre un 40 i un 70 per cent”.  Segons dades de la companyia, “es podria parlar d’una disminució de facturació en la pròxima campanya de nadal d’uns 1.750 milions d’euros”.

Font: DealerWorld

CSIRT-CV